Підписатися на RSS

Консультація для педагогів "Розвиток пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку з використанням ІКТ"

У закладі була проведена консультація для педагогів «Розвиток пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку з використанням ІКТ».

На сучасному етапі розвитку наша країна за­знає значних перетворень в економічній, політич­ній, виробничій, культурно-освітній сферах життя. Масовий перехід до користування електронно-об­числювальною технікою, робота з різноманітни­ми носіями інформації, упровадження нових тех­нологій виробництва вимагають від кожного ін­дивіда розвиненого логічного мислення, мовлення, пам’яті, уваги. Економічні зміни в країні, активіза­ція політичних дискусій зумовлюють потребу вихо­вувати інтелектуально розвинену особистість, здат­ну насамперед грамотно, аргументовано та пере­конливо доводити власну думку.

Особливої уваги потребує дошкільна освіта, оскільки саме в дошкіль­ному віці формуються більшість освітніх умінь і навичок, розвиваються розумові опера­ції, удосконалюються мовлення, мислення, пам’ять, увага, уява та інші психічні функції особистості.

Комп’ютер привабливий для дітей, як і будь-яка нова іграшка. Це дає змогу використовувати комп’ютер у грі, створюючи нові можливості та лінії розвитку ігрових ситуацій. Психологи відзначають: чим раніше дитина ознайомиться з комп’ютером, тим меншим буде психологічний бар’єр між нею і машиною, адже малюк практично буде позбавле­ний страху перед технікою.

Дошкільники цікавляться комп’ютером, його будовою, функціями, можливостями, отримуючи гарний емоційний стан, задоволення. Працюючи на комп’ютері, дитина 6-го року життя діє з наоч­ними екранними образами, що наділяє ігровим зна­ченням. Старший дошкільник переходить від звич­них для нього практичних дій з предметами до дій з ними в образному плані (уявному, модельному, символічному). Робота дитини з комп’ютером фор­мує передумови теоретичного мислення, здатність працювати в індивідуальному темпі. Дитина, яка опанувала елементарну комп’ютерну технологію, краще за інших готова мислити, розв’язувати за­дачі у внутрішньому плані, почуватися компетен­тною у житті в інформаційному плані.

Комп’ютер, будучи найсучаснішим інструмен­том для опанування інформації, є технічним засо­бом навчання та відіграє значну роль у загальному технічному розвитку дошкільників.

Під час консультації педагоги получили рекомендації щодо організації освітнього процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 163