Школа для батьків "Ознайомлення дітей з традиціями та побутом українського народу"
Виховати свідомого громадянина і патріота означає сформувати в дитині комплекс певних знань, особистісних якостей і рис характеру.
Щоб діти стали творцями своєї долі, необхідно, аби вони міцно засвоїли духовність, культуру рідного народу, глибоко перейнялися його національним духом, способом життя і мислення.
«Національне виховання — певний ґрунт у справі зміцнення моральних сил дитини й оновлення відродженої душі народу»,— навчала С. Русова. І ще одні крилаті слова С. Русової: «Міцнішою нацією в наші часи являє себе та, яка найкраще інших вичерпала в своєму вихованні свої глибокі національні скарби й національній психології дала вільний розвиток».
Народознавство спрямоване на те, щоб діти зрозуміли і серцем засвоїли народну мораль, певні норми поведінки, етику й естетику побуту, культури, опанували вміння та навички трудової діяльності, фізичного вдосконалення. Заняття з народознавства проводять на основі різних фольклорних традицій. Буквальний переклад терміна «фольклор» — народна мудрість. Це художнє відображення дійсності у словесно-музично-хореографічних і драматичних формах колективної народної творчості, нерозривно пов’язаної з життям і побутом народу.
Робота з дітьми з народознавства значно впливає на їх усебічний розвиток і виховання. За допомогою використання в роботі різних методів і прийомів діти стають спостережливішими, самостійнішими, виявляють інтерес до навколишнього середовища, бережливе ставлення до природи, вміють себе зайняти. Розширюється світогляд дітей завдяки ознайомленню їх з народними звичаями і розгляданню картин, предметів побуту, народних іграшок.
Велике значення у вихованні дітей має і використання зразків народного мистецтва. Завдяки ним маємо змогу виховувати емоційно позитивне ставлення до праці, інтерес до народних ремесел, гордість за талановитих людей, що живуть на рідній землі, плекати паростки почуттів любові до свого краю, до свого народу, формувати дбайливе ставлення до витворів людських рук, культуру й естетику праці, культуру спілкування.