Консультація для педагогів "Проблеми безпеки дитини"

2020-12-16

Проблема безпеки дитини, її уміння захистити себе завжди була актуальною, а останнім часом загострюється все більше.

Спеціалісти відмічають високий рівень травматизму серед старших дошкільників та молодших школярів. І якщо серед учнів переважає вуличний травматизм, то дошкільники частіше отримують побутові, домашні травми.

Найбільш вдалою формою реалізації програми з безпеки дитини є ігровий тренінг. Для дошкільняти включення в гру просте і природне, дитина не грає у життя, а живе у грі. А тому практичні знання, які вона отримує у ході тренінгу, і є результатом реально набутого життєвого досвіду.

Опанування алгоритмом дає дитині можливість при зустрічі з новою ситуацією вже самій обирати той тип поведінки, який дозволить їй захистити себе.

Ігровий тренінг, спрямовуючи дітей на пошук виходу із кризової ситуації, сприяє розвитку їх пошукової активності. Однак не варто при цьому нехтувати негативним досвідом дітей, адже тільки проживаючи, відчуваючи негативні ситуації, людина стає більш обачлива.

Знання дитиною того, що можна, чого не можна робити і чому сприяють розвитку її життєвої компетентності, заохочують самостійність у різних видах діяльності з дорослими, зберігають почуття довіри до світу та оточуючих.

’язливе спрямування дитячого пошуку; дитині потрібні час і місце для творчості.

Шановні батьки, у ваших руках безмежний ресурс — любов до дитини — і він дає можливість зробити знач­ний внесок у розвиток творчого потенціалу ваших ма­люків. Заохочуйте дітей реалізовувати у своїх роботах їхнє бачення, підтримуйте прагнення уникати зразків та стереотипів і робити по-своєму, демонструйте власний творчий погляд на світ і на те, що відбувається навколо.

Радійте разом з дитиною її відкриттям, дивуйтеся різ­ним речам, розкривайте зміст ваших суджень про світ, спрямовуйте фокус контролю не на кінцевий продукт дитячої діяльності, а на процес — саме в ньому й народжується творчість вашого малюка.

Кiлькiсть переглядiв: 5