Підписатися на RSS

Новини садочка

Бесіди з вихователями, працівниками "Попередження дитячого травматизму влітку"

Термін «травма» походить від латинського слова і в перекладі воно означає тілесне пошкодження при пораненні. Травми серед дітей на жаль зустрічаються досить часто. Дитячий травматизм здається неминучим злом, особливо в літній період – на канікулах важко контролювати дитину і захищати її від небезпек. Насправді, більшості травм і небезпечних ситуацій можна уникнути. І профілактика дитячого травматизму лягає на плечі батьків і вихователів...

Консультація для вихователів "Виховання у дітей любові до Батьківщини"

Патріотичне виховання дошкільнят, це не лише виховання любові до рідного дому, сім’ї, дитячого садка, але виховання шанобливого ставлення до людини-трударя та результатів її праці, рідної землі, захисників Вітчизни, державної символіки, традицій держави, загальнонародних свят. Виховання любові до Батьківщини, до своєї Вітчизни – завдання надзвичайно складне, особливо коли мова йде про дітей дошкільного віку...

Консультація для батьків "Вимоги до режиму дня та харчування дітей в родині"

Введення дитини в режим роботи дошкільного закладу та школи надзвичайно складна задача для тих батьків, які недооцінили значення режи­му дня. Дитина включяється в систематичну працю, у неї з’являються нові обов’язки і турботи, їй доводиться переносити обмеження в русі. Сім’я шляхом раціональної організації всього режиму дня та проведення спеціальних тренувальних і пізнавальних занять може успішно підготувати дитину до перебування у дошкільному закладі та навчання у школі...

Бесіда з вихователями, працівниками "Безпека дитини в довкіллі"

Дитина, її життя і здоров’я — найвища цінність держави. Тож захистити її від можливих небезпек і навчити безпечно взаємодіяти з довкіллям — одне з провідних державних завдань, визначених у голов­ному документі дошкільної освіти — Базовому ком­поненті. Довкілля для дитини — це світ, що оточує її з перших днів життя, який вона пізнає і який дає їй можливість формувати образ свого «Я», себе як особистості;...