Консультація для батьків «Як підготувати дитину до школи?»
У нашому садочку під час консультації були надані поради батькам майбутніх першокласниківяк підготувати дитину до школи, бо вступ до школи - бентежний момент і для дитини, і для її батьків.
- Головне – вчасно почати.
Коли дитині виповниться п’ять років, зверніться по консультацію до спеціалістів: психолога, логопеда, невролога.
- Сформуйте в дитини позитивну мотивацію.
Не залякуйте малюка школою, навчанням, учителем, а навпаки, створюйте їх
позитивні образи.
- Познайомте майбутнього першачка з учителем та школою.
- Готуйтеся разом до нового розпорядку дня.
- Домовтеся з дитиною про її домашні обов’язки.
- Розвивайте дрібну моторику.
- Розвивайте кмітливість мислення.
Залучайте дитину до гри в шахи, до складання пазлів, до роботи з
конструктором і танграмом. Це розвиває логічне мислення, просторову уяву.
Учіть порівнювати, аналізувати. Ігри на свіжому повітрі (футбол, теніс,
бадмінтон та ін.), їзда на велосипеді (самокаті, роликах, скейті тощо)
розвивають рухову активність, покращують роботу мозку.
- Обмежуйте час ігор дитини з гаджетами.
Тривалі ігри й перегляд відеороликів роблять малюка дратівливим,
агресивним, призводять до розсіювання уваги, погіршення пам’яті. Наслідок
— погіршення стану здоров’я та ефективності навчання.
- Розвивайте комунікативні й соціальні навички.
Читайте з дитиною і для дитини, відвідуйте музеї, театри, виставки.
Обговорюйте побачене та почуте. Давайте малюкові можливість висловлювати
свою думку, ставити питання й відповідати, переказувати почуте. Розігруйте
діалоги, різні життєві ситуації. Спонукайте дитину до пошуку шляхів їх
розв’язання.
- Формуйте фінансову грамотність.
Обговорюйте сімей ний бюджет, витрати на енерго- та водні ресурси, продукти, лікування, навчання (позашкільні розвивальні заклади). Учіть їх бути ощадливими.
- Підтримуйте природний інтерес дитини до читання.
Якщо в дошкільняти є потяг до вивчення літер, читання, не ігноруйте його.
Водночас не влаштовуйте муштри. Пам’ятайте: у кожної дитини свій темп
розвитку.